Waarderingen, suggesties en klachten
Wij hechten veel belang aan een kwaliteitsvolle dienstverlening en klantentevredenheid.
​
​​Ben je niet helemaal tevreden?
Over de werking van De Okkernoot, de behandeling van jouw dossier of een probleem dat niet voldoende ernstig werd genomen?​​
Aarzel niet om contact op te nemen met een medewerker of een gesprek aan te gaan met het betrokken diensthoofd.
Een klacht indienen?
​
Levert een gesprek niet het gewenste resultaat? Dan kan je een schriftelijke klacht indienen via een (aangetekend) schrijven aan de directie, via mail met uitdrukkelijke vermelding ‘schriftelijke klacht’ of via dit klachtenformulier.
​Binnen de 30 dagen krijg je een antwoord.
​
Nog geen voldoening? Dan kan je je schriftelijk wenden tot de interne klachtencommissie. De voorzitter nodigt jou en de directie eventueel uit voor een gesprek. Binnen de 30 dagen brengt hij de partijen schriftelijk op de hoogte van de bevindingen van de commissie.
​
In geval er uiteindelijk niet tot een akkoord wordt gekomen, kan je je schriftelijk wenden tot de leidend ambtenaar van het VAPH.
​
Een ingediende klacht kan te allen tijde worden ingetrokken.
_edited.jpg)
